DÖDA MIG NÅGON!!!!!!!

Alltså snart orkar jag satan inge längre..
Håller på få i psyket eller nå, hur mycket kan man gråta? Tycker det borde ju vara slut tårar snart!
Har som legat i lägenheten å grävt ner mig, men igår tyckte Johan att jag skulle följa me och köra skoter.
Så det gjorde man och det var skönt som fan fick tänka på annat.

Sen var min plan att bara ligga framför tv:n som jag gjort tidigare, men då tvinga Lina å Ida med mig till Kalix.
Där vart man ju helt CP SKADAD jävla FITTOR  så var tvungen fara så jag inte skulle göra nå jävligt dumt!
Varför bry sig? När har du brytt dig? Tänka på dig själv är nog det ända du kan göra!
Lina och Ida var så jävla roliga,
Hur många bad dom inte fara fixa en person?
Jaja..
Nå Lina blev utslängd Ida blev av med Jackan hamna på ett hotell rum å blev kvar i Kalix, Hifa var bara full och glad, Maja hitta en kille å spydde.

Jag funderer på om jag håller på bli GANGSTER har haft ganska mycket med POLIS jävlarna att göra.
Varför ringer dom en lördag?

Nåja satan vad jag är nervös.
Den 7 April.


Kommentarer
Postat av: ida

2009-03-29 @ 22:10:55
Postat av: ida

Haha, vi ägde. Hade man sett den där lilla grisen igår hade han ju fått höra ett och annat..

2009-03-29 @ 22:11:59
URL: http://idawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0