HEM HEM HEM

Snart ska man fara hem ska bara först pch äta med Johanna en sväng och sen bär det av mot ÖKX!
Ska som bli skönt att få komma hem ska tvätta och städa hade jag tänkt mig i morgon om det då inte är fint väder då kanske man måste dra iväg med skotern en sväng.
Hoppas bara att någon kommer med. Men som sagt var man har ju ett par vänner som inte jobbar på veckorna så någ kommer jag få ihop några tror jag iaf..
Var och grilla igår med Samuel å hans vänner, å det var inge kul eller ja någ var det kul om det inte hade varit så jävla satans varmt eller så inte Höll som sagt var på frysa sönder mig själv och jag hade satt på mig kläder som fan..

Haha fick mig ett fint skratt på morgon ågren hade visst tagit Biffo haha..
Jag själv känner att jag skulle vilja spåra ur helt och bara fixa och röjja undan vissa saker, Johanna sa åt mig att hon är glad över att jag inte kan göra nå så man kan spåra..
Tur att Johanna tar all jävla skit jag sätter ur mig haha..

ÄR MIN MORMOR SYNSK?

Kommentarer
Postat av: Kusin Lina

Din mormor? Synsk? :P

2009-03-23 @ 11:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0