KAN INTE FÖR MITT LIV BEGRIPA

Får hela tiden höra hur fet och vilket äckel jag är.
Hela tiden är det en massa saker som hela tiden påpekar hur man ska vara.
fyfan känner mig inte så stor när man hör det hela tiden.
Aldrig får man höra vad söt du är idag!
eller.
Nä inte är du fet, du är så fin som du är..
Sen är man och läser på Pixbox där kan man ragga på nästan alla svin, oj vad söt du är idag då,
Så porrig du är ;) sen raderar allt bara för att man inte ska hitta nå om det. Men oj då nu pratar vi om MIG största snokarn i hela världen!.

Nä inte konstigt att man gör som man gör konstatera vi!
och att man mår som man mår!



Tur att jag har dig Yokoo


Kommentarer
Postat av: Lina

Men mig då! :P

2009-03-24 @ 12:30:47
Postat av: Yokoo

och tur att jag har dig min sur sandra ;) <3

2009-03-24 @ 17:27:43
URL: http://yokoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0