Skin

Ja nu har man vaknat upp ur sin sköna somn :/ Vakna men en låt i huvve så var bara tvungen leta upp den!
Tycker den är riktigt fin.
Appis är ser fortfarande ut hemsk i ögonen, så vi ska ta ut en annan vet.
Inte ett pucko som för det första är rädd för hästar. Ja vissa kan man då inte förstå hur dom får jobba med djur!
Jaha nu ska familjen utökas kanske? Samuel håller på leta en Amstaff men vi får se hur det blir med de,
De ska vara en renrasig säger jag så man kan springa på utställning, och huvvet på föräldrarna ska vara bra för någon knäppis ska det inte bli!
Nu ska jag gå vakna till lite mera i soffan framför TVn medans Samuel vaknar till liv.
har då hunni vara ut med Estu nu så nu kan man ligga å dra sig ganska länga till.
Han ser då till så att man tar sig upp och ut på morgonen.

Alltså jag tror att jag är det nya samtals ämnet i Överkalix just nu.
Satan vad jag och Johanna har fått garva om allt man har fått höra.
Å det roliga är att alla frågar Johanna å inte mig. Men som sagt var det är ju då Överkalix vi bor i så man vad ska man annars tro. Ska dra igång nå om Johanna så ska vi se hur länge de tar innan vi får höra om det själv.
haha..






Kommentarer
Postat av: Minna

bara för att de är renrasigt är det ju ingen garanti påå att hunden inte blir knäpp, de är ju du som ägare som gör vad den blir till!!!!

2009-03-05 @ 11:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0