SKVALLER

Skvaller skvaller skvaller! Ge mig mer skvaller...
Alltså det är nog det bäst som finns vi tjejer är skvällerCentralen å killarna som för vidare dom är Konferansen!
Ikväll ska vi brudar fara å träffas som vanligt, idag kan man säga att Sandra har mycket att säga till mina flickor. Haha
Igår såg jag Elin å satan vilken mage hon har! Kan den inte komma ut nu så vi får köpa nå sötsaker till den?
Idag är jag och Johanna bjudna på mat hos Mämmi :)

i natt har man legat vaken och funderar så det lukta bränt i hela rumme,
Vad ska man med allt till?
Jag vet inget just nu håller på bli galen å vill bara spy på alla frågor som snurrar i skallen.
Jaja

LINA GÖR MIN BLOGG NU!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag håller på i photoshop nu med din header men du måste ju säga vad du ska ha för några färger! :P

2009-03-10 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0