ÄLSKLING RIP


Estu mitt hjärta.
Kan inte med ordbeskriva hur mycke ja tyckter om dig.
De är så synd att de blev som de blev.
Å jag älskar dig så otroligt mycke.
Hoppas att du får de bra och att du kommer springa omkring hela dagarna.
Tiden med dig blev för liten!

Sov i ro min skatt.

Min älskade vän
Det var med sorg i mitt hjärta som jag fick låta dig gå
När ditt tassande nu har tystnat
Finns ekot ändå kvar
När dina glad och glittrande
ögon nu har slocknat
Jag alla minnen har
Jag spar dom i mitt hjärta
Tar fram dom då och då
Så kommer du för alltid
Att vara här ändå
Ty för lite blev året
du vandrade här
Du finns i mitt hjärta
Du finns i min själ
Jag glömmer DIG aldrig.....



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vaffö va du tvungen å ta bort han?

2009-11-19 @ 00:59:41
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0