FREDAG

Idag är det Fredag, sitter här i Överkalix.
Ska ta mitt barn å mina hundar å dra en liten rajj till Bränna.
Ska bli skönt att ta en prommis, Känner att min kropp äcklar mig mer och mer.
Allt daller som bara fladdrar, Hojjaa..
I morgon har ja planera in en ridtur på min älskade häst som jag knapp rört i på ett halvår.
Ska bli så jävla kul!

Håller på fixa till Dopet planerar för fulla muggar.
Ska ringa å fixa prällen så de är bokat, men kyrkan är då fixad.
Sen ska man fara till Maria å se vilka kort man ska skicka ut.
Men de kanske ja väntar med tills Samuel kommer så får han å glo :D

Nu ska jag skicka iväg min beställning till Ellos på julgardiner.
SNART FÅR JAG JULPYNTA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0