STALLET

Nu har man vari å ridit på Appis för första gången sedan Klara kom.
Å lillan var i stallet för första gången, eller andra hon har ju vari en gång hos Yokoo.
Sa vad kul att rida vart som helt sjuk.
Men nå har man tappa allt som man har haft.
Mina ben är som spagettisar, ska nog börja spring på kvällarna så man får upp kondisen.
Skulle kännas mycke bra!
Vad mer har man gjort? Jo Mormor å Jonas var förbi så jag skicka iväg dopklänningen för att bli broderad på.
Så nu hoppas vi att allt löser sig så man får döpt henne innan Jul.
Ikväll ska jag och Mamma se film. Bara slappa å de behöver jag.

Jag har ett spöke med mig. ¨Å de är på rikt!



Kommentarer
Postat av: Kusin Lina

Varför tror du att du har det då? Alltså spöket? ;)

2009-11-01 @ 23:37:24
URL: http://misslaaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0