TISDAG

Jahaajaa nå va ska man säga då?
Idag är det Tisdag ska inte ta och göra nå som är nå idag,
Tänkte ta och torka av här lite innan Samuel slutar jobbet å kanske slänga ihop någon mat.
Jag och Gumpan håller på sluta fred, så han har fått vara med mig idag.
Å inte bara utstängd.
Såg hjärtat idag så jag var tvungen grina. Tungt som fan är allt just nu.
Så har man vari på BVC med Lilla Klara som bara växer å växer:D
Sötungen min:)

Igår var man till Lule med Mamma,
Fick handlat lite kläder som ja behöver,
MEn var dit mest för att köpa saker till lille skrutten,
men mössorna var så stora för henne så vi måste vänta ett litet tag innan vi köper någon.

Jaja nu ska ja se vad ja ska äta för nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0