DEPPIG

Ja nu sitter man hemma i hos Mor å Far åter igen..
Vad ja känner är att ja är ful, jävligt TJOCK, svettig å inte nog med de nu har man börja spricka sönder å.
Helvete med 14 dagar kvar till BF så har man fått bristningar hela jävla magen.
TACK GUD så jävla mycke.
Inte nog med de så har Micke sutti med en sax å klippt mot mig hela kvällen å sagt att ja kommer att klippas.
Så nu känner ja att ja inte vill vara med nå mera.

Känner mig så jävla usel så ja orkar inte, känner att ja ska ta och gråta floder!
Ja tycker att ja försöker så jävla mycke vara till lags å allt bara går mot en hela tiden.
Ja fattar om ingen vill vara med mig helt klart!
FÖRSLÅT ALLA!
Ska nog ta och stänga in mig själv här!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet hur de känns med bristningar hela megen. de är inge kul alls. :s

2009-09-08 @ 08:24:54
URL: http://vickanpickaan.blogg.se/
Postat av: stina

sandra du ska inte vara så deppig vet du hur fin människa du är att du fått bristningar på magen gör inget det är inte utsidan som räknas det är insidan kram från moster

2009-09-08 @ 13:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0