FIX

Nu gnäller min mor på mig som tusan.
Så nu ska ja ta tummen ur röven å fixa en massa saker här.
Ska ta och bädda vaggan, bygga ihop skötbordet. vädra sängkläderna.
Och lite små fix ska även hinna onda mig åt AF idag jävla idioter dom å.
Nå kan ja ta deras jobb å sitta där å säga till alla som kommer in
-De finns inga jobb, men socialen kan hjälpa dig. Åt helvete med dom säger ja bara dom kan ju gå få pengar av dom som nå andra jävla uteliggare.
Hojja lite upprörd blir man på dom fast ju inte behöver ett jobb just nu så kan dom ju fatta bättre.
Ja å så har min vagn kommi :D Fick ja reda på idag.
Plutten i magen fick en tröja igår av Nina där de stod- Tycker du ja är söt skulle du se min MAMMA :D
Inte lite kuligt..
Jaja vecka 39 hoppa man just in i eller 28+0, med en jävla massa bristningar hela jävla magen.
men annars är de lungt. Fyfan vad ond man blir över dom.
Får se vad mer man ska hitta på idag. Måste fixa allt de här nu först så man har någonstans att lägga plutten när man väl kommer hem med den.

Nå ja nu ska ja grina åt mamma lite innan hon åker iväg på jobbet.
Micke är inge snäll han har ringt å skicka meddelanden om att dom kommer klippa mig.
Skit Micke ska komma kasta kaffe på dig sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0