LITE SLÖ?

Jaha inte lite slö man är idag har inte orka sätta på mig nå kläder alls idag.
De ja har gjort är att ja bråkat med AF, bara Cpn där..
Jaja, men de tror ja att ja förklara åt dom att ja tyckte å..
Håller på invänta Johanna som är hos mr X, Nu ska vi ta en massa porrbilder på mig
eller så inte.. Ska ta lite nya magbilder bara..
Hojja att ja är less stor magen här vill verkligen ha bort den nu känner ja.
Vill kunna slänga mig på mage och bara ligga där.. :D
Solen skiner å skönt 'är de ute så ja ska ta mig en Promenad med hundarna. Hur lång den blir vet nog ingen för mitt i allt orkar man inte gå nå mera.

Nå ja ikväll blir de att lägga sig itid för ovanlighetenskull ska ta upp mycke tidigt i morgon.
Ska på UL igen å så ska vi hämta vagnen.
Måste bara lösa de med bil eftersom att man ska ha med en vagn å, så de blir väl att ta VOLVON.
Eftersom att min äckel bil är sönder så vågar man inte köra med den mer än till bränna..
Hojjaaa..
Nå igår var man även å skicka iväg Hifa Larson med flyget, trist att du flyttar man va ska du göra här?
Vågat av dig bruden.. Haha


Fick låten här på skallen då Moa fråga om vi skulle stanna å röka å alla sa att man vi har slutat.
Då sa hon att hon inte vill sluta, så då börja vi sjunga den här låten..
Vet inte hur och varför? MEn så var de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0