MYSPYS :D

ALL JÄVLA SMÄRTA VAR VÄRT DE ;D FICK EN SKATT SOM INGEN KAN TA IFRÅN MIG!

Nu är man hemma eller igår kom vi hem.
Med våran lilla flicka Klara som kom ut den 15/9.
En stor liten skatt som vägde 4125g å 51cm,
En mycke stolt å glad Mamma är jag!
Å Samuel ser då ut att vara en stolt Pappa.

Idag ska man ta bort mitt förband till mitt sår, Satan va ja kommer vara nervös.
Kommer då inte att göra de själv man vet ju inte om hela magen hoppar ut.
Haha skojja bara..
Ska försöka städa till här lite när Samuel kommer hem igen.
Å så ska vi handla en massa MAT är så hungrig så ja har lust att äta upp ett hus eller nå.
Man kan då säga att sjukhus mat är skit, Å inge annat.
Jaja

Nå ja nu ska jag ta mig en lur i soffan!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill träffa er nuuu! :) Såg bilden på Klara på NLL och hon var ju jättesöt och väldigt lik dig. :P

2009-09-20 @ 11:58:52
URL: http://misslaaijna.blogg.se/
Postat av: A-S från teleconnect, duvet :p

GRATTIS!!! :)

2009-09-20 @ 14:01:10
Postat av: Carro

GRATTIS Sandra till lill tjejen :)

2009-09-22 @ 20:31:04
URL: http://carrolu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0