HELGEN

Jahaa då var det roliga slut för den här gången.
Torsdag så var man ut en lill sväng mycket trevligt.
Var först här hemma och fixa till oss lite, medans grabbarna var på skotercrossen.
Jag Josse Lotte Nina å Hanna. Efter det drog vi vidare till Jocke och Jenny :D
Där vi spela nå skit spel där ja och Lotte sög. Fick mig även en dans med Dennis Haha fint..
Sedan for vi vidare till hotellet.

Fredag var jag och Nina på promenad med hundar och barn.
Sen laga ja och Josse middag hemma hos henne och Albin.

Lördag åkte vi till Ökx å Söndag grilla å pimpla vi. Solen sken å de var många plus grader ute inte lite skönt att vara ute såna dagar.
Där efter drog vi oss mot Kalix igen, var å körde runt lite å hälsa på Samuel farbror å så.
Sen vart de en mycket tidig säng gång för mig som somna på soffan till ja vakna till å kasta mig i sängen.
Varför är ja så trött??

Nåjja idag ska man tvätta och städa så mycket ja bara orkar har tänkt fara till Ökx å vara där i ett par veckor medans Samuel jobbar så man har nå att göra..
Ska fördka jobba lite ja med, för då kan ju min mamma vara med gumman medans ja drar in lite pengar till familjen :D

Nåjaa nu ska ja gå fixa lite middag eller nå. Hejs
Hahaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0