-30....

Hujjaaa bli nu bättre väder.
Ja och Josse ska ju ut å köra skoter!
Å ja måste ta och gå mina rundor annars svullar ja ihjäl mig.
Nåja idag ville inte Gunvald vara med när ja gick ut med dom.
Han trodde nog att han skulle dö och ville inte gå. Hahaa.
Enter hon hoppar på som vanligt men efter ett tag börja hon lyfta tassarna..
De är synd om små pluttarna..

Klara hon har börja smaska på Gröt nu till kvällarna.
Hon sover bättre på de..
Där ett tag skulle hon ha mat en gång i timmen å de orka ja inte med.
Klara mig i någon vecka, men man kan ju inte ta ihjäl sig själv med amningen om hon ska äta så där.
Men nu sover hon nästan hela natten. KAn behöva äta en gång.

Nu ska ja ta och kasta lillegull till sängen å sen ska jag slå mig ner i soffan för att se en film..
Men först ska ja se vars vi ska fota Klara..


Kommentarer
Postat av: Yokoo jamamoto toto

Alltså jag smälter... Jag har sagt det en miljon ggr men klara är världens sötaste! :)

2010-01-10 @ 18:04:22
URL: http://yokoo.blogg.se/
Postat av: Moe

naaaw så sööööt :)

2010-01-10 @ 18:06:50
URL: http://pahikkaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0