BLAHA

Såja idag är de tisdag? Skit väder ute å kommer inte riktigt sams med Gunvald.
Vet inte vad han har börja med. Känner att ja ger upp snart..

I helg har mna varit till Ökx å på barndop.
Kusin har ju en flicka som är någon månad yngre än Klara så de var trevligt.
God SMÖRGÅSTÅRTA ;D Mmmmm....
Syrran å Familjen hennes var hemma, Ella är så duktig med Klara så söt :)
Men de är bara ett fel. Hon frågar mig varje gång vi ses när min andra Bäbis kommer.
Hahaha tror de är en pik om att ja har stor mage  :D

Nåja igår var man på Kaffe rep hos Josse å lite vi planerar då..
Hej bara. Men de är roligt att göra de.
Så en MASSA sssuuuurrrr som allt å inget.. de GILLAR jag :D

Nå ja nu ska ja gå se om mitt barn vill vakna så ska vi läsa en bok.
Å hitta på nå bus.
Blir då inte att gå ut med henne idag inte.

Kommentarer
Postat av: Lina

Din mage är inte stor längre, ditt mongo! :P Du har ju gått ner jätte mycket i vikt. Fick en smärre chock i helgen då jag såg dig ju..

2010-03-02 @ 15:33:59
URL: http://misslaaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0