DÅ VAR DET LÖRDAG

Igår var det fredag å jag och Josse tog barnen å for till Luleå.
Å där inhandlade man en massa kläder både till mig och Skrutt.. :D
Såg även en liten plutt bäbis där å då insåg man hur stor hon blivit sa 74 på kläderna,
å nyss hade hon 52, tiden går fort när man har roligt :D
För det har ja verkligen allt bara flyter på och hon är de hela just nu..
Så glad å skrattar hela tiden å hittar på nya saker som hon så stolt visar att hon kan..

Nå ja idag var vi och åt i Sangis.
Å efter det så var vi en sväng på utställningen men dom roliga hundarna hade redan gått så de var ju inte nå att se då..
Somna ett tag med Klara i sängen sen ringde hjärtat å ville prata så då var de bara vakna..
Klara sov vidare ett tag till hon..

Nä nu ska ja sätta mig å se på nå hus som Samuel skicka hade kommi in.
Kan vi bara inte hitta ett nu som vi vill ha..
Alla hus vi sett på har inte vari nå bra..
Nå ja de kommer väl en dag då vi hittar ett :D
Lite less man är att bo i lägenhet med hundarna..

Nu ska ja sjunga i mig lite gotta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0