MIN ÄLSKLING

Jaha idag har de då varit sol å fint.
Lite skönt kan man ju säga en liten regnskur kom men varmt har de vart.
Klara å jag har vari på ärenden å sen tog vi oss en kaffe på stan med en massa.
En massa å massa men några:D
Kom även dit en liten söt bäbis till så där var dom två små :D
Har ju hitta ett HUS nu :) Synd bara att de inte är stall men de löser vi nog på ett eller ett annat sätt :)
Typ redan löst men va fan..
Hihi Klara ska jue få en PONNY :D
Nåja har båda hundarna hemma med mig. I morgon ska ja ta mig en lång morgon promenad för nu sätter man igång:)
Lite man utsätter sin kropp för allt.. Men de är de värt..
I helgen var man en sväng på LEOS å lekte med barnen. Klara slet Leo i manen. Sötaste barnet på jorden.
Å handla en hel jävla massa kläder till gumman hon har ju som sagt blivit ganska stor på typ 1 dag :D
Få se nu vad morgon dagen säger att vi ska göra..
Hmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0