SÅJAA :D

Nu har man Sutti å glott runt på lite kläder..
Å klick klick så är två klänningar på väg hem till mig :)
Vad jag skulle vilja ha en massa pengar så man kan köpa allt man vill,.
Iaf en helt ny garderob, För nu börjar vissa kläder bli lite stora, det tar sig..
Men mer ska bort innan ja är nöjd..
Nåjaa.. Nu ¨håll ja på vänta på Lotte som ska komma å dricka kaffe med mig.

Ska fara och jobba i helgen. hela nästa vecka ska ja fara å söka jobb måste få mig ett typ nu.
Ska söka mig till happis har ja tänkt mig.
Hur ska man orka börja plugga? De är ju då å en stor fråga å till vad?
Jaja söker mig en bil å. Lite trist när man inte vet vilken man vill ha, skulle vilja ha en MB men men vi får se..

Nu fortsätta glo tv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0