101010

Söndag idag å vi har varit till Piteå å firat Ella som fyller 4 år i morgon..
Ätit massa go fika å Pizza :D Ska man gotta så ska man gotta. :)
Klara har lekt å busat hela dagen så en svettig bebis fick bada innan de var dax att åka hem.
Hon styupa i biln å sover ännu..
Hoppas hon inte håll på bli sjuk, tycker hon nyser å hostar här hon ligger.
ÄLSKADE HJÄRTAT MITT, Ja kan bara inte fatta hur man kan älska någon så sjukt mycket som ja älskar detta barn, hon är mitt allt hon lyser upp dagen med att bara vara MIN dotter..
Min lycka...
Nåjaa i morgon ska ja och Klara ha en slö dag. ska städa lite å vika tvätt, Klara är så bra på de.
eller så inte.. Haha..
Kanske vi även tar oss in till stan och fikar.

Nåjaaa nu ska ja sova.. Natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0