FREDAG

Kul morgon man fick idag då.
Klara ville vakna före satan på morgon å ja som trodde de var morgon tog upp henne å märkte att kl var ju lite tidig så då la vi oss igen.. Sen upp Kl 9..
Prata med Mamma innan dom skulle åka till Luleå.
Satt i godan ro å drack mitt morgon kaffe när datan slog igång med högtalarna på.
Hojjaaa. ringde till min mor å höll på börja grina..

Nåjja 6 stycken ringde igår på min häst, Fan hade allt varit bra hade man tagit hem henne men nu blir de inte så utan nu måste hon iväg för att ja ska ha råd med mig å Klara.. Helt sjuk ja vet.
Börja stor lipa i telefon när en ringde å bad mig skicka hon till någonstan vid Göteborg.
Så lång till ja inte att hon hämnar.. Vill ju kunna köpa tillbaka henne om hon blir till salu..

Idag ska ja å Klara åka till huset där ja Klara å en till skulle ha bott men nu blir de inte så..
Så nu blir de bara ja Klara å Enter..
Ska fara å se på en soffa nästa vecka på Antnäsmöbler. Sen ska man fara å köpa sig en säng å lite såna saker..
Ska ta och klicka hem en TV idag innan ja åker..
Så när ja kommer till Kalix ska man fara ta en fika på stan sen ska man ta med sig en som ska komma å sova med mig, :D Ska hyra film å köpa en massa gotta..
Min älskade lilla Klara är helt vild hon flyger å far här..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0