UTLANDET!!

Ja men då har man bokat resa till Marmaris.. :D
Avgång blir den 29/9, å hur jag längtar hade nog vela åka i morgon och stanna över hela hösten å halva vintern..
Nää jag tycker om vinter.. Så inte halva men en liten del av den..

Idag har jag och lill <3 varit till Elin och Evvis..
Barnen har lekt och jag å Elin har pimpla kaffe och surra..
Imorgon ska Klara börja dagis igen efter sitt sommar lov.
Om hon nu inte är sjuk hon är snorig nu så om de inte gått över så stannar hon hemma..
Trött är jag å för den delen sovit skit och ingenting inatt..
Men men de är den sömnen för inte blir de att ta igen förlorad sömn inte..

Vad ska man köpa till Lill<3 då hon fyller år? De är ja rätt snart den 15..

Fatta hur stora mina små har blivit..
Klara 1 månad



Å Enter 2 månader



De finns bara en sak att säga tiden går för fort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0