HOHOHO

Igår fick Klara feber men har ingen feber idag som tur är.
Men ville inte skicka henne på dagis så hon smittar andra barn.
Ska fara iväg på stan en liten sväng å se om jackan finns kvar som jag ville ha.
Hoppas det, Och så kanske man hinner med en kaffe..
Lite väl många minus ute just nu tycker ja så ville knappt gå å göra upp eld och starta skit bilen.
Nåjaa... Nu är det gjort iaf..

Håller på fundera uti en massa saker just nu, som jobb, skola och allt där till?
Va fan ska man hitta på att göra med sitt liv? Ska ta och bli USKa iaf men sen då?
Jaa vi får se va de kommer bli utav mig.

Jag vill även ha en ny säng typ nyss, hatar sängen vi här den är äcklig och ful.
Och man ligger på varandra när man sover i den.
Så har någon pengar att ge mig så skicka i massor :D
Haha...

Nåjaaa nu ska ja göra lite nytta innan min sötunge vaknar..
Vika den där förbannades jävla tvätten!!
De är de man har Samuel till att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0