HELGEN

är nu slut å de är mitt jobbande med :(
Trist men fick ihop en jävla massa timmar i helgen och de säger man ju inte nej till.
För timmarna blir ju pengar och pengar de tycker jag om :)
I kväll är det "en unge i minuten" och de måste man ju se.. så fint :D
Nåja nu är det iaf halv å hos mig å de är ju å mitt favvo program,
Helge eller Ture Sventon som man kanske känner han som är så kul eller de tycker jag.
I morgon ska ja ringa läkaren för gumman har fått en massa prickar över hela kroppen,
Ja trodde de skulle kunna vara vattkoppor men de har inte blivit nå blåsor och hon har ju haft dom i två dagar nu..
Hojjjaa när dom börjar på dagis ska dom vara sjuk hela tiden säger som och om man ser på gumman så stämmer det.
I morgon bitti ska ja ta en promenad om de inte blåster så man flyger iväg för då vill ja inte hålla på gå med snuttan..

Jaja nu ska ja glo tv och sen ska ja invänta min knäppa älskling, så ska vi mysa en massa :D
 Även fast han alltid sover så är han mysig fast han sover. Hahaa..
Å kul har vi...

Nåjaaaa.... Hej hej..



Här var <3 liten nästan ett år mindre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0