Plugg jobb och jobbsökande

De är väl de som man gör hela tiden nu förtiden.. Måste verkligen få mig ett jobb  å de typ nyss.
Sjukt less på att leva på Samuel (fast han vill att jag är hemma), vill ha min EGNA pengar å göra det ja vill.
Just nu håller vi på leta en till bil. Har ju kanske den bästa gubbe i livet.
Han tycker så synd om mig som inte har ¨någon egen bil så nu får ja leta mig en en bil så ska han köpa den till mig!! Sjukt va? ja vet men nå kommer ja betala av den till han lite då och då när ja har pengar så smyger ja dit några kronor.. :)
Är så jävla glad över det fina vädret som någon har gett oss.
Så nu är ja ingen inne kvinna längre ute så mycket de bara går, Ute å går grillar åker pulka leker åhar oss..
Mycket bra å skönt.. Hoppas att de håller i sig de här jävla go vädret..

Älsklingen är så söt nu när hon har börja prata så mycket.
Men när mamma var å jobba fick ja prata med henne i telefon så fråga jag henne om hon hade de roligt med pappa och om dom har lekt nå?
Då svara hon Näääääää.. Hahaa lite ja reta gubben för det :)

Nä nu ska ja fortsätta se tv för att snart lägga mig å sova som den gris jag är ;)
Hej hej hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0