Blondiner på banken

Haha ja idag var då jag och Johanna på Banken för att betala en räkning.
Tusan vad vi fick skratta när vi kom ut därifrån.
J-vi vill betala en räkning!
E-Okej det ska väl gå bra.
J-Oj jag har inte fått alla pengarna.
S-men för över på mitt så betalar jag.
E´- det tar tre bankdagar eftersom att ni inte har samma bank.
Sen börja jag och johanna små prata hon som satt där såg på oss som att vi var tröga.
Då var jag tvungen säga Johanna nu måste vi gå så att vi inte skämmer ut oss.. Haha
Nog ska dom ha skrattat åt oss.. Haha

Igår fick man då JULLOV älskar att säga de eftersom att de känns ut som att man går skola. Var väl behövligt är helt slut.
Nu Har man åkt till pite för att hämta syrran och Ella. I morgon blir det nog Kalix om man orkar har som blivit för gammal.

Jaja nu ska jag gå lämna in nycklarna på PiteBo och sen ska jag springa och försöka hitta mig en klänning!

Hej och håå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0