Fredag/Lördag

Igår fredag så var man på jobbet belv bjuden på mat och var fet hela dagen!
Efterdet kom man hem laga mat och blev mer fet, for till stallet och tog med mig båda hundarna så dom skulle få göra nå roligt ;)
Min mamma tycker Estu ser ut som en ren Haha men det är nog bara för att han är mycket större än Enter..
En riktigt snäll kille det är har börjat lämna honom själv lite korta stunder och det går bra :)

Nu sitter man i kalix och glor ska ta och åka hem på ett tag men tänkte kanske se om nå är öppet här när man likt är här..
Träffa Emma igår som trevligt, Länge sedan man ser dom så då är det EXTRA kul när man ser dom.

Nu ska jag gå och äta en Pizza och grisa som tusan..
Ikväll ska jag man på hotellet och glo på fula folk :)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0