FYFAN

Jaha de var ju trevligt det här! Hur fan kan NI göra något sånt.
Är så jävla less och få se här nu ? Nu är det jag som ska göra som jag vill.
Tänkt nu för helvete på vad ni gjort istället. Jag har all jävla rätt i världen att vara sur!
Få se hur det blir med lägenheten nu!
Helvete de är längesedan jag varit så här arg, hade först inte tänk säga nå men sen när jag börja prata med andra om det, Tycket dom å att jag hade allrätt att vara sur.
Trodde inte du skulle ta illa upp. Jaja nä inte just va fan tror ni?
Mena inte att göra dig ledsen, Nähää inte just fundera istället.Varför skriver ni samma saker till mig? Vad tänker ni med?

Ahhhaaa tänkte slå sönder hela lägenheten.
Man vet aldrig vars man har någon.

Kan som inte bestämma mig om jag ska gråta eller vara sur! Börjar vara slut på tårar..
FYFAN

Över en natt förändras allt ganska fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0