GOD JUL ALLA

Idag är det då julafton som jag hoppas att alla vet.
Jag vet det då och sitter just nu i fönstret och spanar efter TOMTEN!
Får hoppas att man varit riktigt snäll nu så man får sig nå paket ikväll..

Igår var man ju då sjuk. Jobbigt som tusan spydde och hade mig på morgonen.
Men om alla känner mig rätt så vart jag då självklart rastlös och var tvungen hitta på nå roligt..
Så då på kvällen for vi ett helt gäng med folk och körde skoter till Grundträsk mycket trevligt.
Vi såg även älgar då vi hade varit och släppt av Johanna. Tycker inte om dom Blää. stora och otäcka.

Nu ska jag då gå och göra mig klar inför julen.
Och fortsätta vänta på att tomten dycker upp.



Tänk om man skulle titta upp och se de här :)
Eller om man tittar och ser de här.

mmmmm Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0