Hotelle och korvgrillning

Igår så var man då ut på hotellet kul var det faktiskt, hade mycket trevligt före hotellet hos mig och johanna.
Satt och dilla på och sjöng jag och johanna vi dansa då även till våran låt CaramellDansen :)
Efter hotellet var man busig och kasta drycker på johanna, Mycket roligt..

Nu är man då i kalix har nyss kommit in från att ha varit och grillat korv är som frusen:)
Men mysigt var de, Estu och Enter har å varit med så nu är dom helt slut efter ha hålli på springa efter skotern.
Nu ska man börja dra sig hemmåt och till stallet. Ikväll ska jag bara ta det lungt å glo tv. MEN först ska jag ta och BORSTA ESTU!

Nu ska man se mot Överkalix från en sovandes flickas ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0