Jul helgen

Julafton var man hemma hos Mamma och Pappa,
Fick en massa julklappar och en massa mat men jag våga då självklart inte trycka i mig,
eftersom att jag hade globba deagen före. På kvällen kom Samuel till mig var ett tag hos mig Ella skulle komma åka skoter med honom men det ville hon ju då inte när det var dax.. Men men det är ju så med små barn..
På kvällen for vi till en koja med skotrarna ett helt galet gäng och mös.. 

Juldagen börja det igen fick stå och ropa på ullrik på morgonen. gick å sov någon timme så var jag frisk igen.
helt galet. Men själklart blev jag för rastlösa så jag var tvungen fara ut på hotellet. Å det var jag nöjd över att jag gjorde för där var det helt galet mycket folk trevligt var det som tusan. En riktigt bra juldag. Polisen var i överkalix tillåmed. Herrigu.. 
Pottis sov hos hoss.

Annandagjul låg man hemma och ropa på ullrik var pigg och mös i soffan med Pottisa och Johanna. Såg Phu och heffaklumpen tusan så den var kul skratta som tusan men då är det ju då min humor vi pratar om!
Låg bara hemma hela den dagen och sov.. Men på kvällen där vid 8 tiden vakna man till Över att pottis kom tillbaka och såg vad vi hade för oss innan han skulle åka till lule.

Dagen efter det for vi med skotrarna tidigare än vanligt kul var det. Fast Samuel har börja ta sig frihet å köra som han själv vill. Så jag fick ta mina ord i munnen och skrika "JAG ÄR FÖR UNG FÖR ATT DÖ) Hahaha.. Var och körde med Raskiss skoter i sandtagen  senare så sa hon hoppa där och peka på en kulle ja tänkte jag nog kan jag det om du hoppar först.. Haha smarta Sandra Släppte gasen å fick styret rakt i magen å efterdet satt jag fast.. Ojoj. Men kom ju lös och allt vart ju bra.. :P

Det var lite om vad som har hänt för mig under Julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0