Nu har

jag och Johanna flyttat in..
Håller på ännu och fixar för fulla muggar har hålli på sätta upp lite jul skaker..
Måste få tag på en borrmaskin så man kan sätta upp tavlor och hyllor..
Allt bara ligger som på golvet..
Nu ska jag ta och fundera på vad jag önskar mig i julklapp och så ska jag skriva ner det till mamma.. :P

Min helg har varit bra som tusan gjort lite inpuls saker och så..
Nu ska jag på Banken.

Boys Boys Boys

Boys boys boys
We like boys in cars
Boys boys boys
Buy us drinks in bars
Boys boys boys ...
with hairspray and denim
Boys boys boys
We love them!

I'mma ... let's
select a party
Let's get lost in
your Ferrari
Not psychotic or dramatic
I like boys and that is that
Love it when you
call me legs
In the morning buy me eggs
Watch your heart when
we're together
Boys like you
love me forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0