Peppar

Nu ska man trycka i sig peppar så det sjunger om det,
Fan tror jag håller på få magsjuka de känns som det.Mår skit illa.
Har inte sovit mycket inatt, haft mycket att taänka på men får aldrig någon klarhet över det hela.
Men nå annat som är bra är att jag fick ihop till 1 Öl å kanke 2 beror på hur dom räknar det där, idag ska jag dra ihop mer och mer. Vi hade kul på jobbet igår någ för att vi har det alltid..
Igår när man kom hem var man och gick en LÅÅÅNG promiss men hundarna ville aldrig sluta gå.

Nu sitter man hos Mamma och ser över nå julklappar man vill ha..
Ahhaa...
Varför har jag fått för mig att dra mig ur direkt det börjar bli bra? Hmm


Jo fick jobb så man jobbar i Ökx på fredag och den 4 januari pengar pengar :P
tar allt jobb man får, Måste bli rik nu när man har två stora hundar att föda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0