Torsdag

Jaha lite måste man få ner har ju inte skrivit på att par dagar nu.

Igår var man då och jobba, Försov mig fick panik och höll på dö.
Slog upp ögonen 10 i 9 och då insåg jag att jag inte hinner sminka mig ge hundarna mat och rasta dom.
Så då var det bara ta bilen själv körde INTE fort till jobbet men var i god tid där iaf :P
Det kom upp två älgar på vägen ´dom är ganska stora dom haha..
Sen skynda jag mig hem så jag skulle hinna med Samuel åka lastbil. Riktigt trevligt umgås med honom :P
Hoppas Hoppas..

Ja nu idag har man då vaknat över att Estu hoppa på mig och enter slicka mig i näsan.. Haha så söta hundar jag har.
Fick även reda på att jag ska sluta kl 8 Idag för vi ska börja kl 2.. Skönt som fan!
Just nu sitter jag hos min mor och far å äter frukost. Mmmmm mat, Satan vad jag älskar det..
Nä nu ska jag ta med mig Estu och åka på en tripp.. Enter ska få stanna hemma med Nokkisen..

Har nu fått ihop en ÖL för varje dag nu på jobbet. De är ganska bra det.

Fjärilar i magen


Jag Johanna och Linnea små Blondiner vi är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0