Bastu, regn, och stallet

Igår var man då hos Elin och micke hela kvällen ycket trevligt hade vi ju som där, först for jag och Elin in till Bränna för att inhandla lite saker. Sen vidare till STALLET :) Alltså igår skratta jag och Elin åt Arosa så jag höll på flyfa av tusan vilken häst jag har vilket jävla humör.. Haha. Sen hem till dom igen där vänta en middag uppdukad (nästan jag fick duka) å efer det en bastu jäklar vad roligt vi hade´. Jag och micke körde först en tävling om vem som kunde vara längst inne en hel hink vatten på och jag blev 1a:)  Klart bäst man är.. Sen hade jag Micke och Rasken en men då klara jag mig inte fan så varmt de blev,. Elin vart less efter 30 grader och 30 sekunder haha nä men nästan..

Idag har man jouren i stallet gick fort på morgon, Så nu väntar man bara på få att fara å ge dom mat. Måste till bränna just en svän å. ikväll drar jag vidare mot Piteå=) Nina nu behöver inte du vara den som är trögast i stan för nu kommer hon. Sandra the klot :)

Min LÅT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0