Fredag

Idag har man ju´då klarat av att slå upp ögonen och möta dagen.. Haha. ikväll har jag stallet ska ge kväll åt hästarna, ska ta med mig Elin så hon har nå att göra. Har då även de i morgon bitti och hela dagen men då ska Elin få sova :O
En ganska fin dag idag är de solen lyser ser ja just nu iaf. Å inte lite less jag vart i går de snöa hela vägen från jobbet men nä inte då man kom hem jobbigt de här.

Nu har jag kommit på varför jag är så korkad de är för att jag är så söt, De är ju som för att jag ska kunna sitta här och blinka med mina störa blåa ögon och bara le när jag inte förstår vad som menas:D haha..


Jaja fick vara ledig från jobbet idag så man känner sig ganska pigg börjar först kl 4 på Måndag Lång ledig blev man :)

Några gulliga bilder från förr :)



Jag och Hifa



Yohanna Linnea Och Moa



Jag och Peter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0