Jag har den

bästa Enter i hela världen!.
Tusan vad jag tycker om henne och är typ gladast som har äran att äga henne! :)
Idag har vi hålli på busa och ha oss. Sen la hon sig vid mig på golvet och mös.
En riktig liten gose skit hon är:)

Jaha igår var man och körde körde bara se så där 70 mil haha nä men det gick bra faktiskt..
Var bara trist att de var Ewert som skulle lämna bilen..  :S Ojoj

Jaha nu sitter man här hemma och ska nu fara och börja trycka in i bilen en massa saker som man kan fara med till laggen så man får gjort nå idag.
Ikväll ska jag på julbord och äta mig fet fet fet.. Men förbannat så gott..
Haha Nä nu måste jag göra ett ryck här så man får nå gjort de här går ju inte!

SNART JUL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah fan vad kul att du också ska på julbordet! =)

2008-11-28 @ 13:34:15
URL: http://linneadrugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0