TJOHHOOOO

Hohojaja..
Idag har man fått Pizza från jobbet satan vad de satt bra :)
Åt som ett svin och ont i magen fick jag sen..
Sålt jäkla bra faktiskt hela veckan. Men de är nog för att jag lärt mig mer norska.
Fått nyklarna nu till lägenheten så nu ska vi fara dit och se hur det ser ut och så :P
Nu är det bara att börja flytta sakerna så de sjunger om det.. Men Elin ska hjälp mig i morgon med det hoppas jag nog för att hon inte får bära men hon kan ta upp saker och så :)

Snart är det julbord och julen är nära nu kommer massor med snö så jag är jäkla glad de som sprätter i hela kroppen på mig Vill ut och bada i snön.. :P

Nu har jag hittat varsifrån jag ska ta Min andra hund jäkla fina hundar det här..

NU VILL JAG HA EN TILL HUND. haha vi kanske får några små Johannas hund tingen är på smällen jue!

Kolla in vad fina ska ta nästa HÄRIFRÅN


Hundens Bön!

Du! Smek mig ibland!

Dra inte onödigt hårt i mitt band.

Försök att förstå mig,

då behöver du aldrig slå mig.

jag älskar och skyddar dig,

gör detsamma med mig.

Låt mig aldrig onödigt lida,

du har mig alltid troget vid din sida.

Jag kan inte tala om min nöd,

så låt mig inte möta en för tidig död.

Tänk på att jag har både hjärta och själ,

så snälla Du sköt mig väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0