Utmanad av Moen

10 ÅR SEDAN:
Så var jag 10 år, en liten tjockis med mycket blont och lockit hår. Levde mitt liv hemma med Mamma och Pappa utan de minsa bekymmer.

5 ÅR SEDAN:
var jag 15 år och gick i 9:an trodde att man var en riktig tuffing, Åkte omkring i bilar med olika killar på rasterna och gapa och skrek hemma. Man hade redan då fått killproblem och böjat testa på livets grym heter.


1 ÅR SEDAN:
Bodde jag i Piteå hade ganska precis byttlägenhet, hade ett brustet hjärta och bodde tsm med min hund.

Igår:
Jobbate jag och sålde kalsonger till norrbaggar! Var även ute och gick när de kom vita flingor från himelen.


5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
SHOPPA
Köpa ett HUS
Skulle ge min mor far och syrran en mille var.
NY BIL!
Spara


5 FAVORIT FILMER:
Sex and the city
Lejonkungen
Kung fu panda
Greas
Brudens bästa man



5 FAVORIT TV PROGRAM:
Dirty sexy money
Grey´s
Ugly Betty
Gossip girl
Vänner


5 FAVORIT SAKER:
Pengar
Telefon
Soffan
Plattången
Kaffe

5 FILMKARAKTÄRER JAG SKULLE DEJTA:
Gunvald Larsson Beck
Jack sparrow Pirates of the caribbean
Dr Dreamy  Grey´s
 Vin Diesel
Han som spelar mot Diesel i 2 fast 2 furious

Jag utmanar : Nina, Sanna och Hifa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0