Nä nu får de vara nog

Är så fruktansvärt less på alla sura människor, var sura och gräv ner er eller nå. Ska man vara sur behöver man inte visa sig ute bland folk!.

Jaha nu har man hunni med att vara i stallet och fixa lill gumman. Sen for man till Linda å såg vad hon höll på med. Johanna och jessica kom ju som å dit. Sen åkte vi vidare till Micke och Elin men Som sagt var fick Johanna vara vara ute till kl 8 så då åkte jag hem med henne. Väl hemma kom ja på att jag ville ta en kvälls prommis så ja å Elin for och gick med hundarn mycket skönt ute..

17 timmar kvar nu Johanna så vet vi vars vi kommer bo ett tag fram över..

Å för övrigt så har jag ett spindelbo i mitt öra!



Här blev min lilla gumma BIS1a :D
 
En bild från utställningen Enter blev BIR fick HP och blev BIS1a
Så Matte fick vara stolt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0