Städa städa och STÄDA!

Jaha igår jobba man ju så självklart hela dagen från 13-21 var som jobbigt då man visste att alla andra skulle i flaskan!.
Men när jag vart fri var jag lika snabb som vinden hem och fixa mig så jag å kunde fara. En bra kväll faktiskt för att vara i Överkalix!
Nästa helg Hoppas jag och tror att de kan bli en bättre helg eftersom att de är ju då alla spöken kommer sig ut. Fast inte ja slampa som jag är ska man ju klä sig i nå liknande haha.

Nä nu ska jag ta med mig Enter å dra i väg till Appis båda måste göras så de är lika bra att göra de på en smäll. Eftersom att jag ska åka till Pite typ NU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Update!

2008-10-27 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0