Va faan

Alltså jag förstår då inte varför man går till arbetsförmedlingen? De suger ju.. Va fan måste ha varit arbetslös i över 6 månader, För att få praktik eller hjälp av dom att söka jobb? Less belv jag som tusan. Jag ställde då frågan om hur man ska kunna leva, då tyckte dom att socialen kan hjälpa med bostadsbidrag och sånt. Inte fan vill väl ja gå till dom.. Jaja de är väl bara fortsätta leta jobb om man kan de. Hmm nä nu ska jag ringa Monica och säga att jag vill ha intro dagar för natten.. Men de kommer jag nog inte få..

Jaja nu ska jag ta och fara till hästan sen ska jag gå en lång promenad med hunden för att fundera på livet en gång för alla!

Svin bra låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0