Det finns ingen som tvingar dig att stanna!

Idag har jag haft ett mycket djup snack med en av mina kill kompisar.
Tackar för alla goda råd..
Man har även hunni med att jobba lösa miljoners sökord och tala en jävla massa skit..
Jag har även blivit utsedd till att vara den som ska hitta på roliga saker med hela jobbet,
å det säger man ju då fan inte nej till. Så nu ska vi ha skoj med jobbets pengar.. Haha nää.
Fattar som inte riktigt vad det är som händer med mig själv.
Måste få dela mina tankar nu nu och nu..

Vet ni en sak ja tror jag är KÄR, Kan man vara det?
Frågar man Johanna så kan man inte det..  haha..
Å vad fan ska man till helg? Äger inte ett jävla öre och känner mig beroende av nå?
Men vad?

K-Du kan få en trehjuling om du vill, kan du cykla där i överkalix....

S-Haha ja men fyfan vad snällt :P
K-mmm men du får inte köra i fyllan bara...


Jag ska få en ralla cykel.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0