21 ÅR IDAG

Jaha nu håller man på att fylla år här för fulla muggar..
Igår sjöng dom för mig ppå hotellet efter kl 12 å jag höll på sjunka ner å DÖ.
Sen skulle en fylle gubbe hissa mig men det gick jag fan inte med på, så Sandra kuda iväg.
Ja så alla var ju och gratta en då så nu har man fått pussar och kramar av hur många som.
Man kan då säga att jag är fylld av både tjej och kill baciller ;)
Lät jävligt äckligt ta det på rätt sätt.

Nu har man då stigit upp å tagit sig till Mamma och Pappa där smörgåstårta och presenter vänta mig.
Fick mig mycket bra presenter jodå.. en GAMA Plattång mycket bra nu kan man se normal ut igen i håret..
Den jag haft har ju som gett upp, så fick jag även en riv någonting till när jag ska göra tex Pottigratäng mycket bra Joo..
fick mig även en klänning men den var förstor så syrran ska byta den åt mig!

Var på middag igår för Hifa, vi kommer sakna dig i massor..

Nu ska jag vara lite mer som folk och umgås här..

Kommentarer
Postat av: ida

grattis :D

2009-04-12 @ 23:05:32
Postat av: Emelie

2009-04-14 @ 20:10:07
URL: http://xplosive.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis i efterskott! :D

2009-04-14 @ 20:10:46
URL: http://xplosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0