AJ AJ AJ

Ja nu har man då hunni vara borta en sväng.
Satan vad less jag blir nu blir det  för mig försöka vara glad, inte stressa och vara deppa,
 tvinga mig att äta en massa.. 
Det bara slog i hop mig, Kunde inte göra nå så jävla ont! 
Varför händer det här med?
Har nog aldrig gjort så ont i mitt hjärta som när jag fick höra dom orden.
Tur att Mamma var med mig iaf..

Så jävla kul liv man har en jävligt ful och äcklig vanedrande köttbulle på väg.
Far åt helvete alltså.

Jaja har anmält Enter å Clifton till utställningen i Kalix den 26 April.
Måste ju börja komma igång med grisarna.
Måste regga om Estu nu så man kan dra iväg med honom med.
Han kan gå jävligt långt tror jag!




Den personen som är värd mina tårar,
skulle aldrig få mig att gråta.
Men när jag väl gråter,
så ska jag hålla huvudet högt för att inte tårarna ska sjunka,
 så lågt som den personen som fick mig att gråta!
  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0