FAN VAD JAG ÄR BRA!

Hojja vad jag är bra idag har inte sovit en stund på dagen känner mig mycket bra ser ni!
Har först varit till Jessica och Peo och tagit mig en kaffe kopp.
Sen hem och tvätta så ut och gå med hundarna så har jag städat bilarna.
Så nu kör jag min egen skit bil igen :)
Ska nu till stallet och sen fara ut en sväng och glo på bränna vad som händer, som sagt var ska man nog till Korpis i morgon å vara chaffis men det kommer bli kul som fan, mycket folk som man inte träffat på evigheter!

Jag ska inte fara till fjällen men i helgen jag orkar inte stiga upp en tidig morgon en dag till.
Jaja nu ska jag ragga nå folk och hitta på nå!

Johanna som vanligt kan inte klä på sig så utan strumpor och små små skor for hon och plumsa i snön!
IDIOT JOHANNA som är sur på surskallen ROBERT..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0