FYLLO?

Ja nå igår gick man sova då typ kl 10 somna fan nästan direkt.
Var helt jävla slut i skallen.
Så vid ett ringde Joel och jag fatta då satan inte nå kommer knappt ihåg att jag talat med honom.
Måste sen ringa höra vad jag sa, skicka ett sms åt honom och skull fråga vad jag sagt.
Så fråga han mig om jag var i fyllan. Haha måste ju ja gira på en jävla massa..
Nåja tror jag sa att jag ska komma till Korpis iaf..

Idag jobbar man sista dagen för den här veckan, satan vad veckan har gått fort.
Johanna det svinet ligger å GRISAR hemma.
Var en sväng till Tobias igår och drack kaffe. haha sjukt att säga Tobias..

Jo har ju som sagt var hålli på sätta eld på hela lägenheten.
Jäklar å rök fylld var den då och tänk om vi hade sovit. Ojoj hade kunna sluta illa det där..

Jaja satan hur mycket kan man tycka om en människa, måste på något sätt få honom ur min skalle!
Satan Hjälp mig hur ska man göra det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0