GÅRDAGEN/DAGEN

Igår var man och besikta bilen å dt var ju då självklart så att vi inte lagat el felet.
Men skit samma tänkte jag och for till kalix med den.
å självklart så upptäcker dom det och det var ju så bra att ja och Johanna satte på oss det minsta i kjol väg vi kunde hitta och vek upp den lite till å innan vi for in dit.
sen sa Sandra VÀ? är den inte lagad? Men det trodde jag den var..
Då sa gubben ja men jag kan laga det åt dig så han höll på fixa där bak och så laga han det åt mig.
Vi han även träffa Stefan en sväng å. Sen tillbaka till överkalix å baka MUFFINS med dumle och japp i mm så goda dom blev.

Idag har man då varit till Pite och Öjebyn en sväng innan man skulle på rättegången. Jävla tönt jävel som ides ljuga.
fyfan vad jag hatar DIG DIN FETA FAN. Alltså jag palla det jävligt bra allt medans vi var där och sen när jag kom hem bröt man ihop i små delar och grina som aldrig förr.
Kunde som inte sluta grina. Så la mig i sängen och Enter trösta mig så prata jag ett bra tag med Mamma så lugna jag ner mig. Men det känns fan inge bra.. Får se vad det blir för nå? Det är ännu inte klart men jag slipper iaf träffa SVINET mer.
Nu sitter ajg hos Peter och dricker kaffe, ska ta och låna massa filmer.

I morgon ska jag boka min tid PIRRRR

Jag vill ha tillbaka dig mongo. Kom till mig nu SAMUEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0