HUMÖRET

Alltså jag måste nog börja jobba på mitt humör,
Idag vakna jag då helt på andra sidan sur som ett SVIN..
Nåja var hemma kring 4 inatt och så vakna man då kl 9 känner att jag börjar få tryck i skallen.
Var riktigt kul igår på SKOTER jag och Empan vi var då högast på livet haha..
For inte ut på hotellet är som jobbigt där visste att jag bara skulle träffa folk som gjorde mig sur..
Var även förbi på en liten fest, där var det några man känner som hemskt att man nästan bara känner killar.. Haha
Jäkla Jolli och Matte satan vad som fick mig rädd. Komma å hoppa på rutan så där när ja sitter å pratar med någon.
Å kasta upp dörren vilken jävla tur att jag reagera med att skrika och inte ett slag över truten haha..
Jaja nu ska jag och Ella lägga oss i soffan å glo på Findus:P
Å vänta på att mina Pottipalt blir klara så man kan åka iväg på jobbet å inte vara hungrig!

Gjorde jag det värre för mig själv igår?
Tror nästan det.. Vet ju inte vad han vill så.
Ser ju då ut som om han valt ful jävla hororna i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0