JÄVLA SVIN BIL!

Haha ja nå man var som glad att man fått bilen så man kan göra vad fan man vill.
Körde en kvart å sen fick man böter jävla svin!
Tror det är en förbannelse över skit bilen där!

Varit helt aktiva idag igen. Men blev inge skoter SM för min del idag.
Har haft ont som fan hela jävla natten å sen vakna man med skallebank, å mitt humör var ju då inte på topp så jag har ju då hunni onda upp mig på saker...
For till stallet och sen till Elin, där försökte jag övertala Micke att vi skull äta surströmming men nej nej inte det.
Men blev bjuden på PALT sen ska man å äta nå GO POTATISPALT Mmmm.. .
Händer annars ikväll då?
Ja nå det lär vi ju märka vad som händer nå kul hoppas jag på..

Satan vad jag vill ha sommar!
Nu ska jag lyssna på mer sommar låtar å röra på fläsket in mot bränna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0